TEST BOLEH KAHWIN KE BELUM

Sinah fowarded ujian 'boleh kawen ke tak', test ni untuk uji orang perempuan kenal tak barang-barang kat dapur. 
Kalau kenal, maknanya rajin memasak, dah boleh kahwin la kalau macam tu.
 πŸ™‚ Ok, saya mengaku saya rajin masuk dapur, tapi tak pandai masak 😐 
Sila. Abaikan. Nama. Manja. Itu. 

*Hidung kembang* 😚

*Kesat air mata terharu* πŸ˜™

"Takpe, bukan semua orang tahu buah apa ni" πŸ™

"Kita ada jatuh dan bangun" πŸ™†‍♀🀷‍♀

" Alaa, saya pernah jadikan bunga lawang sebagai daun pokok kurma dalam sepanduk maulidur rasul " 😌

"Dah pernah minum air rebusan dia lagi, orang cakap boleh hilang loya gastrik" πŸ€ͺ

"Omaigod, biasa tengok yang baru keluar peti je, takde segar bugar macam ni. Mungkin bila sejuk jadi lembik kot daunnya" πŸ€”

"Yelah, kalau yang atas daun sup, yang ni apalagi kan" πŸ™„

"Orang cakap biasa letak dalam jemput-jemput cekodok tu, tapi tulah saya tak suka sayur jadi normal lah tu tak tahu" 😴

"Seriously, saya tersilap tekan" πŸ€₯

"Bukan sama je ke" πŸ˜’

"Ikutlah, yang lasti nasi goreng DeMak banyak sawi dari nasi" πŸ˜“

"Serius ingat daun kering yang jatuh berguguran dari pokok tu" 😳

"Apa bezanya dengan yang atas? Kering versus segar? " 🀨

"Ingat guna filter kasi kuningkan isi limau tu" 😜

Please. Tell. Me. Am. I. Wrong? 


Jadi boleh kahwin tak lagi ni ? πŸ€”

🌻
7 Jun 2020












Comments

Popular posts from this blog

Nota Ringkas STPM BM 1 (Bahagian 5 - Akhir)

Soalan STPM Sejarah Semester 3

Contoh Wacana Retorik: Pemerian, Pemujukan, Penceritaan, Pendedahan, Penghujahan