Saya Makan Walaupun Pahit, Sebab Nampak Menarik

   Baru hari ini, pagi ini mimpi.
   Saya tak terlalu ingat bahagian mimpi yang awal-awal, tapi saya betul-betul bahagian saya makan sejenis kerepek, nampak menarik sangat.
 
   Kerepek tu bentuknya macam "bepang", tapi ada udang. Tak tahu nak gambarkan macam mana. Sebab kat dunia nyata saya tak pernah nampak, jadi saya masih rasa visualnya menarik.

   Tapi, rasa dia pahit. ๐Ÿ˜“
   Bila bangun, memang teringat part yang makan bepang udang tu aje. Jadi terus search internet. Apa maksudnya. Tapi takkan nak search "mimpi tentang bepang yang ada udang" kot. Jadi saya cuma search "mimpi tentang udang" dan "mimpi tentang makan makanan pahit".

Yang bawah ini hasil search tu ๐Ÿ˜ถ

"ARTI DAN TAFSIR MIMPI MEMAKAN ATAU MINUM SESUATU YANG BERASA PAHIT

"
๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™

Tapi.. Saya tak pernah bercinta ๐Ÿ™„

"Arti Mimpi Makan Udang

Pernahkah Anda mengalami mimpi dimana Anda sedang menyantap udang? Mimpi makan udang dapat ditafsirkan sebagai suatu pertanda bahwa Anda akan mendapatkan sesuatu yang selama ini Anda inginkan. Mimpi ini merupakan sebuah pertanda bahwa dalam waktu dekat ini sesuatu yang Anda tunggu akhirnya akan terbayarkan pula. Hal ini dapat mengarah ke harapan dan cita-cita Anda yang terwujud di masa yang akan datang.
Menanggapi mimpi ini maka sebagai orang yang beriman Anda harus tetep rendah hati dan tidak boleh berbangga diri secara berlebihan. Saat kedudukan Anda sedang dinaikkan maka itu artinya Anda sedang diuji oleh Allah. Agar dapat berhasil melewati ujian tersebut maka Anda tidak boleh sombong. Ajaran ini bisa Anda lihat dalam Al-Qur’an surat Al-Mukminun ayat 29."
Keputusannya, hasil pencarian itu, dua-dua tak memuaskan. Jadi saya sambung tidur balik yer, selamat malam ๐ŸŒƒ๐ŸŒš๐ŸŒ๐ŸŒœ⭐๐ŸŒŸ๐ŸŒ 
22 Mei 2020

Comments

Popular posts from this blog

Nota Ringkas STPM BM 1 (Bahagian 5 - Akhir)

Soalan STPM Sejarah Semester 3

Contoh Wacana Retorik: Pemerian, Pemujukan, Penceritaan, Pendedahan, Penghujahan